پایگاه اطلاع رسانی یاوران امام مهدی (عج) www.emammahdy.com
به فتوای همین مفتیها، آن چه که قرآن هم گفته حرام است، حرام نیست.
میگویند: امام آن کسی است که سرنوشت امّت را به عهده دارد ولو «کانَ فاسِقاً» باشد.
بیان این که انبیاء هم گناه میکردند، توجیه خوبی میشود برای این که یک عدّه حاکم شوند!
..هر چه میگذرد، ما به زمان ظهور مولایمان بیشتر نزدیک میشویم. طبیعی است سربازگیری مولا هم وابسته به معرفت افراد است...
هر که را اسرار حقّ آموختند مهر کردند و دهانش دوختند
منافقین میگویند:در یک جامعه مدنی بالاخره نظر ما هم حاکم است!
عصمت نه تنها برای نبی، بلکه حتّی برای اولیالأمر هم وجود دارد
قرآن آیات زیادی راجع به عصمت نبیّ مکرّم(صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) دارد و این عصمت را بالصّراحه تبیین میفرماید.
باید بدانیم منظور از عصمت، فقط عصمت از گناه نیست -
جرج جرداق مسیحی میگوید: اگر حضرت علی (ع) لحظه ای خطا میکرد، امروز چیزی به نام شهادتین و اسلام نبود.
معصوم اینگونه نیست که فقط در جایی بنشیند و تسبیحی در دست بگیرد. معصوم تا نگاه کند، میفهمد و درک میکند.تالی تلو معصوم هم همینطور است